본문 바로가기

MUSIC

Johnny Orlando - What If 가사 해석 조니 올랜도 번역

Johnny Orlando - What If 가사 해석 조니 올랜도 번역 듣기 뮤비 왓 이프




What If

(ft. Mackenzie Ziegler 매켄지 치글러)


Let's talk about all the things that we shouldn't talk about

우리가 이야기하지 않는 게 좋을 모든 것에 대해 이야기해보자

Those kind of words that will change all the things we talk about

우리가 이야기하는 모든 것들을 바꾸게 될 그러한 단어들

Tell me do you ever think of us?

이야기해줘 넌 우리 일을 생각해본 적 있니?

Should I ask for more or should I stop?

내가 더 요구해야 할까 아니면 그만둬야 할까?


[프리 코러스]

What if a tomorrow means that we are here together?

내일이 우리가 함께 여기 있음을 뜻한다면 어떻게 될까?

What if we are taking chances just to lose it all?

우리가 전부 잃을 기회를 가진다면 어떻게 될까?

Am I really crazy thinking 'bout this all together?

내가 이 전부를 같이 생각하는 게 정말 미친 거야?

What if I've been missing the writing on the wall?

내가 불길한 징후를 놓쳐왔다면 어떻게 될까?


[코러스]

What if I say

내가 말한다면 어떨까

I know, you know

난 알아, 넌 알아

What if I told you I like you?

내가 널 좋아한다고 이야기한다면 어떨까?

We stay, we go

우리는 함께 있을까, 우리는 떠날까

What if I told you I like you?

내가 널 좋아한다고 이야기한다면 어떨까?

I know, you know

난 알아, 넌 알아

What if I told you I like you?

내가 널 좋아한다고 이야기한다면 어떨까?

We stay, we go

우리는 함께 있을까, 우리는 떠날까

What if I told you I like you?

내가 널 좋아한다고 이야기한다면 어떨까?



I hear everything they saying, saying 'bout us

난 그들이 우리에 대해 말하는 모든 것을 들어

It's not about right or wrong, it's about what we love

그건 옳고 그름에 대한 것이 아니야, 그건 우리가 사랑하는 것에 대한 거야

Would it be simple or would it be too complicated?

그건 단순할까 아니면 너무 복잡할까?

Should I keep going or maybe it's better to stop?

난 계속 가야할까 어쩌면 멈추는 게 나을까?


[프리 코러스]


[코러스]


Yeaa, yeaa, oooh

I like you, oooh yea

난 널 좋아해

What if I told you I like you?

내가 널 좋아한다고 이야기한다면 어떻게 될까?

Yeaah, oooh


What if I told you I like you?

내가 널 좋아한다고 이야기한다면 어떻게 될까?

What if I told you I like you?

내가 널 좋아한다고 이야기한다면 어떻게 될까?


Let's talk about all the things we shouldn't talk about...

우리가 이야기하지 않는 게 좋을 모든 것에 대해 이야기해보자


Johnny Orlando 조니올랜도 노래

Everything (2017)




Johnny Orlando - What If Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 조니올랜도 번역 왓이프 매켄지 치글러