본문 바로가기

MUSIC

Lecrae - I'll Find You 가사 해석 랙래 듣기 뮤비 lyrics

Lecrae - I'll Find You 가사 해석 랙래 듣기 뮤비 lyrics




I'll Find You

(feat. Tori Kelly)


[Tori Kelly:]

Just fight a little longer, my friend

그냥 좀 더 싸워, 내 친구

It's all worth it in the end

결국 가치 있는 일이야

But when you got nobody to turn to

하지만 의지할 사람이 없으면

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게


[Lecrae:]

I'm hanging on by a thread

난 위태로워

And all I'm clinging to is prayers

그리고 내가 기대하고 있는 전부는 기도야

And every breath is like a battle

그리고 모든 호흡이 전투 같아

I feel like I ain't come prepared

난 준비되지 않은 것 같아

And death's knockin' on the front door

그리고 죽음은 정문을 두드리고 있어

Pain's creepin' through the back

고통이 뒤를 지나 천천히 진행되고 있어

Fear's crawlin' through the windows

두려움이 창문 너머로 기어 오지

Waiting for em' to attack

그들이 공격하길 기다리고 있어

They say "Don't get bitter, get better"

그들은 말해 "괴로워 마라, 호전되고 있어"

I'm working on switching them letters

난 그들과 편지를 교환하고 있어

But tell God I'mma need a whole lotta hope keeping it together

하지만 내가 평정을 유지하려면 아주 많은 희망이 필요해

I'm smilin' in everyone's face

난 모든 사람들 속에서 웃고 있어

I'm cryin' whenever they leave the room

난 그들이 방을 떠날 때마다 울고 있어

They don't know the battle I face

그들은 내가 직면한 투쟁을 몰라

They don't understand what I'm going through

그들은 내가 겪는 일이 무엇인지 이해하지 못해


The world tryna play with my soul

세상은 내 영혼을 갖고 놀려 하지

I'm just tryna find where to go

난 어디로 가야 할지 찾으려 할 뿐이야

I'm tryna remember the way

난 길을 기억하려 해

I'm tryna get back to my home

내 집으로 돌아가려 해

But I can't do this on my own

하지만 나 스스로 할 수 없어

That's why I'm just trusting in you

그것이 내가 그저 너를 신뢰하는 이유야

Cuz I don't know where else to go

난 어디로 가야 할지 모르니까

And I don't know what else to do

그리고 무엇을 해야 할지 모르겠어



[Tori Kelly:]

Just fight a little longer, my friend

그냥 좀 더 싸워, 내 친구

It's all worth it in the end

결국 가치 있는 일이야

But when you got nobody to turn to

하지만 의지할 사람이 없으면

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게

Just fight a little longer, my friend

그냥 좀 더 싸워, 내 친구

It's all worth it in the end

결국 가치 있는 일이야

But when you got nobody to turn to

하지만 의지할 사람이 없으면

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게


[Lecrae:]

They say fear haunts

그들은 두려움이 뇌리에서 떠나지 않는다 말해

And pain hates

그리고 고통이 싫다고

I say pain strengthens

난 고통이 강하게 해준다 말하지

And fear drives faith

그리고 두려움은 신앙을 이끈다고

And I don't know all of the outcomes

그리고 난 모든 결과를 알진 못해

Don't know what happens tomorrow

내일 무슨 일이 일어날지 몰라

But when that ocean of doubt comes

하지만 그 의심의 바다가 오면

Don't let me drown in my sorrow

내가 슬픔에 빠지게 하지 마

And don't let me stay at the bottom

그리고 나를 바닥에 있게 하지 마

I feel like this hole is too deep to climb

이 구멍은 올라가기에 너무 깊은 것 같아

I've been lookin' for a way out

나는 나가는 길을 찾고 있어

But I'll settle for a peace of mind

하지만 마음의 평화를 위해 정착할 거야

Picking up the pieces of my life and hopin' that I put together something right

내 삶의 조각을 주워 똑바로 붙이길 희망해

Tell me all I got is all I need

내가 필요한 모든 것은 전부 내가 가졌다고 말해줘

Tell me you gon' help me stay and fight

내가 남아서 싸우도록 돕겠다고 말해줘



The world trying to play with my soul

세상은 내 영혼을 갖고 놀려 하지

I'm just tryna find where to go

난 어디로 가야 할지 찾으려 할 뿐이야

I'm tryna remember the way

난 길을 기억하려 해

I'm tryna get back to my home

내 집으로 돌아가려 해

But I can't do this on my own

하지만 나 스스로 할 수 없어

That's why I'm just trusting in you

그것이 내가 그저 너를 신뢰하는 이유야

Cuz I don't know where else to go

난 어디로 가야 할지 모르니까

And I don't know what else to do

그리고 무엇을 해야 할지 모르겠어


[Tori Kelly:]

No don't let the fear

안돼 스스로 두려워하지 마

Make you feel like you can't fight this on your own

네가 자력으로 싸울 수 없다고 생각할 것을

You know I, I'll be there for you no matter where you go

넌 나를 알아, 난 네가 어디 가든 상관없이 거기 있을 거야

You'll never be alone, no

너는 결코 혼자가 아냐


Just fight a little longer, my friend

그냥 좀 더 싸워, 내 친구

It's all worth it in the end

결국 가치 있는 일이야

But when you got nobody to turn to

하지만 의지할 사람이 없으면

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게

Just fight a little longer, my friend

그냥 좀 더 싸워, 내 친구

It's all worth it in the end

결국 가치 있는 일이야

But when you got nobody to turn to

하지만 의지할 사람이 없으면

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

I'll find you

내가 널 찾아갈게

Just hold on, and I'll find you

그냥 기다려, 그럼 내가 널 찾아갈게




Lecrae - I'll Find You 가사 해석 랙래 듣기 뮤비 lyrics 歌詞和訳