본문 바로가기

MUSIC/OLD POP

Sugar Sugar 가사 해석 듣기 The Archies 아치스 듣기

Sugar Sugar 가사 해석 듣기 The Archies 아치스 듣기



Sugar, Sugar

(originally by The Archies)


Sugar[각주:1]

슈가

Ah, honey, honey[각주:2]

어, 허니, 허니

You are my candy girl

너는 나의 캔디걸

And you got me wanting you

그리고 넌 내가 너를 원하게 만들어


Honey

허니

Ah, sugar, sugar

어, 슈가, 슈가

You are my candy girl

너는 나의 캔디걸

And you got me wanting you

그리고 넌 내가 너를 원하게 만들어


I just can't believe

난 그저 믿을 수 없어

The loveliness of loving you

너를 사랑하는 것의 사랑스러움

(I just can't believe it's true)

(난 그저 그게 사실이란걸 믿을 수 없어)

I just can't believe

난 그저 믿을 수 없어

The wonder of this feeling, too

이 느낌의 경이로움, 너무나

(I just can't believe it's true)

(난 그저 그게 사실이란걸 믿을 수 없어)


Ah, sugar

어, 슈가

Ah, honey, honey

어, 허니, 허니

You are my candy girl

너는 나의 캔디걸

And you got me wanting you

그리고 넌 내가 너를 원하게 만들어


Oh, honey

오, 허니

Ah, sugar, sugar

어, 슈가, 슈가

You are my candy girl

너는 나의 캔디걸

And you got me wanting you

그리고 넌 내가 너를 원하게 만들어



When I kissed you, girl

내가 너와 키스했을 때, girl

I knew how sweet a kiss could be

난 얼마나 키스가 달콤한지 알았어

(I knew how sweet a kiss could be)

(난 얼마나 키스가 달콤한지 알았어)

Like the summer sunshine

마치 여름 햇살같은

Pour your sweetness over me

너의 달콤함을 내게 부어줘

(Pour your sweetness over me)

(너의 달콤함을 내게 부어줘)


Ohh, sugar

오오, 슈가

Pour your sugar on me, honey

너의 슈가를 내 위에 부어줘, 허니

Pour your sugar on me, baby

너의 슈가를 내 위에 부어줘, 베이비

(I'm gonna make your life so sweet)

(난 너의 인생을 아주 달콤하게 만들거야)

Yeah, yeah, yeah

예, 예, 예

Pour your sugar on me, oh yeah

너의 슈가를 내 위에 부어줘, 오 예


Pour your sugar on me, honey

너의 슈가를 내 위에 부어줘, 허니

Pour your sugar on me, baby

너의 슈가를 내 위에 부어줘, 베이비

(I'm gonna make your life so sweet)

(난 너의 인생을 아주 달콤하게 만들거야)

Yeah, yeah, yeah

예, 예, 예

Pour your sugar on me, honey

너의 슈가를 내 위에 부어줘, 허니


Ah, sugar

아, 슈가

Ah-ah-ah, honey, honey

아-아-아, 허니, 허니

You are my candy girl

너는 나의 캔디걸

And you got me wanting you

그리고 넌 내가 너를 원하게 만들어


Oh

(Honey, honey, sugar, sugar)

(허니, 허니, 슈가, 슈가)

Ah, sugar, sugar

아, 슈가, 슈가

(Honey, honey, sugar, sugar)

(허니, 허니, 슈가, 슈가)

You are my candy girl 

너는 나의 캔디걸


Sugar Sugar 가사 해석 The Archies 아치스 듣기 歌詞和訳

012


  1. Sugar: 설탕, 여보, 자기(좋아하거나 사랑하는 사람에 대한 호칭) [본문으로]
  2. Honey: 꿀, (좋아하거나 사랑하는 사람에 대한 호칭으로) 여보, 자기 [본문으로]