본문 바로가기

MUSIC/OLD POP

The Platters - Only You 가사 해석 플래터스 듣기

THE PLATTERS - ONLY YOU 가사 해석 플래터스 듣기



ONLY YOU


Only you can make all this world seem right

오직 당신만이 이 모든 세상을 바로 보이게 할 수 있어

Only you can make the darkness bright

오직 당신만이 어둠을 밝게 할 수 있어

Only you and you alone

오직 당신 그리고 당신 혼자만이

Can thrill me like you do

당신처럼 나를 전율하게 할 수 있어

And fill my heart with love for only you

그리고 오직 당신을 위한 사랑과 함께 내 가슴을 채우지


Only you can make all this change in me

오직 당신만이 내 안의 모든 것을 바꿀 수 있어

For it's true, you are my destiny

그건 진실, 당신은 내 운명

When you hold my hand

당신이 내 손을 잡을 때

I understand the magic that you do

나는 당신이 하는 마술이라는 것을 깨달아

You're my dream come true

당신은 나의 꿈을 이뤄줘

My one and only you

나의 하나 그리고 오직 당신



Only you can make all this change in me

오직 당신만이 내 안의 모든 것을 바꿀 수 있어

For it's true, you are my destiny

그건 진실, 당신은 내 운명

When you hold my hand

당신이 내 손을 잡을 때

I understand the magic that you do

나는 당신이 하는 마술이라는 것을 깨달아

You're my dream come true

당신은 나의 꿈을 이뤄줘

My one and only you

나의 하나 그리고 오직 당신


One and only you 

나의 하나 그리고 오직 당신


THE PLATTERS - ONLY YOU 가사 해석 플래터스 듣기 歌詞和訳

0123