본문 바로가기

MUSIC

Linkin Park - Battle Symphony 가사 해석 린킨파크 듣기

Linkin Park - Battle Symphony 가사 해석 린킨파크 듣기



Battle Symphony


I got a long way to go

난 갈 길이 멀어

And a long memory

그리고 긴 기억

I've been searching for an answer

난 답을 찾고 있었어

Always just out of reach

언제나 그저 손이 닿지 않는 곳에

Blood on the floor

바닥 위에 피

Sirens repeat

사이렌 반복

I've been searching for the courage

난 용기를 찾고 있었어

To face my enemies

나의 적과 대면하려고


When they turn down the lights

그들이 빛을 끌 때


I hear my battle symphony

난 나의 전투 교향곡을 들어

All the world in front of me

내 앞에 있는 모든 세상

If my armor breaks

만약 내 갑옥이 부서지면

I'll fuse it back together

난 녹여서 그걸 되돌릴 거야

Battle symphony

전투 교향곡

Please just don't give up on me

제발 그냥 나를 포기하지마

And my eyes are wide awake

그리고 나의 두 눈은 완전히 깨어있어


For my battle symphony

나의 전투 교향곡을 위해

For my battle symphony

나의 전투 교향곡을 위해



You say that I don't belong

넌 내가 속하지 않는다고 말해

You say that I should retreat

넌 내가 후퇴하는 게 낫다고 말해

That I'm marching to the rhythm

난 리듬에 맞춰 행진하고 있어

Of a lonesome defeat

외로운 패배의

But the sound of your voice

하지만 네 목소리의 소리

Is the pain in reverse

고통이 역전된 것인가

No surrender, no illusions

항복은 없어, 환상은 없어

And for better or worse

그리고 좋든 싫든


When they turn down the lights

그들이 빛을 끌 때


I hear my battle symphony

난 나의 전투 교향곡을 들어

All the world in front of me

내 앞에 있는 모든 세상

If my armor breaks

만약 내 갑옥이 부서지면

I'll fuse it back together

난 녹여서 그걸 되돌릴 거야

Battle symphony

전투 교향곡

Please just don't give up on me

제발 그냥 나를 포기하지마

And my eyes are wide awake

그리고 나의 두 눈은 완전히 깨어있어


If I fall, get knocked down

만약 내가 추락하면, 쓰러져

Pick myself up off the ground

땅에서 스스로 일어나

If I fall, get knocked down

만약 내가 추락하면, 쓰러져

Pick myself up off the ground

땅에서 스스로 일어나


When they turn down the lights

그들이 빛을 끌 때


I hear my battle symphony

난 나의 전투 교향곡을 들어

All the world in front of me

내 앞에 있는 모든 세상

If my armor breaks

만약 내 갑옥이 부서지면

I'll fuse it back together

난 녹여서 그걸 되돌릴 거야

Battle symphony

전투 교향곡

Please just don't give up on me

제발 그냥 나를 포기하지마

And my eyes are wide awake

그리고 나의 두 눈은 완전히 깨어있어


For my battle symphony

나의 전투 교향곡을 위해

For my battle symphony

나의 전투 교향곡을 위해


Linkin Park의 다른 노래

Heavy (2017)


Linkin Park - Battle Symphony 가사 해석 린킨파크 듣기 歌詞和訳

012