본문 바로가기

MUSIC

Noah Cyrus - Make Me (Cry) 가사 해석 노아 사이러스

Noah Cyrus - Make Me (Cry) 가사 해석 노아 사이러스





Make Me (Cry)

(feat. Labrinth)


I never needed you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 필요로 했던 적이 없었어

I never needed you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 필요로 했던 적이 없었어

I never hated you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 미워했던 적이 없었어

'Cause all you ever do is make me...

왜냐면 네가 하는 모든 일은 나를 만들었어...


Gave you up 'bout 21 times

널 21번 정도 포기했어

Felt those lips, tell me 21 lies, yeah

그 입술이 내게 21번 거짓말했다고 느꼈어, 그래

You'll be the death of me

넌 나의 죽음이 될거야

Sage advice

현명한 조언

Love-lovin' you could make Jesus cry

널 사랑하는건 예수도 울게 할 수 있지 


When I hear you're sayin' "Darling,

네가 말하는 걸 들을 때, "달링,

Your kiss is like an antidote."

네 키스는 해독제와 같아."

I'm fightin' like I'm Ali,

난 알리처럼 싸우고 있어,

But you got me on the ropes

하지만 넌 나를 패배하기 직전으로 만들지


I never needed you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 필요로 했던 적이 없었어

I never needed you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 필요로 했던 적이 없었어

I never hated you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 미워했던 적이 없었어

'Cause all you ever do is make me...

왜냐면 하는 해온 모든 일은 나를 만들었어...




Couldn't hear the thunder

천둥소리가 들리지 않았어

But I heard your heart race

하지만 난 네 박동이 빨라지는 걸 들었어

Couldn't see the rain

비를 보지않았어

We're too busy makin' hurricanes, yeah

우린 너무 바빠서 허리케인을 만들고 있어, 그래

Love ain't easy when it ain't my way

그게 내 방식이 아닐 때 사랑은 쉽지 않아

But it gets hard, when you ain't here makin' me crazy

하지만 그건 힘들게 해, 네가 여기 없을 때 나를 미치게 만드는 것 


Baby, say the word, darlin'

베이비, 말해, 달링

You know just how to hold the sucker down

넌 알아 그저 어떻게 얼간이를 다룰지

So I see you in the morning

그러니까 난 아침에 너를 봐

I can't watch you walk out

네가 밖으로 떠나는 걸 볼 수 없어


I never needed you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 필요로 했던 적이 없었어

I never needed you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 필요로 했던 적이 없었어

I never hated you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 미워했던 적이 없었어

'Cause all you ever do is make me...

왜냐면 네가 하는 모든 일은 나를 만들었어...


Cry

울어

Cry

울어

Cry

울어


Hear the thunder

천둥소리를 들어라

See the rain

비를 보라

Yeah

그래

Keep on makin' me cry

계속 나를 울게 만들어줘

Yeah

그래

Hey, hey, yeah

헤이, 헤이, 예

Keep makin' me scream and holler

계속 나를 비명과 고함지르게 해줘

Keep on makin' me cry

계속 나를 울게 만들어줘

You don't know what you're doin' to me

넌 몰라 네가 내게 무슨 짓을 했는지

Hey, hey, yeah

헤이, 헤이, 예

Yeah


I never needed you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 필요로 했던 적이 없었어

I never needed you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 필요로 했던 적이 없었어

I never hated you like I do right now

내가 너를 지금 당장처럼 미워했던 적이 없었어

'Cause all you ever do is make me

왜냐면 네가 하는 모든 일은 나를 만들었어 


012