본문 바로가기

MUSIC

Nathan Sykes - Famous 가사 해석 듣기 뮤비

Nathan Sykes - Famous 가사 해석 듣기 뮤비




Famous


[Verse 1]

I really believe in love

난 정말 사랑을 믿어

I really believe in love that won’t die

난 정말 사랑을 믿어 그건 죽지 않아

But no matter how hard I try I just can’t make you realize

하지만 상관없이 내가 아무리 노력해도 넌 인식할 수 없지

I’ve been here all along when it comes to me and you, no spotlight on

난 내내 여기 있었어 그것이 나와 네게 올 때, 스포트라이트 없이 

‘Cause you always think you can do better, better, better

왜냐면 넌 언제나 생각했지 네가 더 잘할 수 있다고, 더, 더


[Chorus]

But will you call me when I’m famous?

하지만 넌 내가 유명해질 때 날 부를거야?

When I’m famous

내가 유명해질 때

Would you call my name?

네가 내 이름을 불러주겠어?

Will you call me when I’m famous?

내가 유명해질 때 날 부를거야?

When I’m famous

내가 유명해질 때

Will you call my name?

넌 내 이름을 부를거야?

When I’m famous

내가 유명해질 때 



[Verse 2]

What’s a man gotta do to make you happy?

어떤 남자가 너를 행복하게 해줄까?

Is it all about the fortune and fame?

그건 전부 부와 명예에 관련된 것인가?

Would you care if they screamed my name?

너는 신경쓰겠니 만약 저들이 내 이름을 외친다면?

If they did I would still feel the same

만약 저들이 나에게 여전히 같은 걸 느끼면

I’ve been here all along when it comes to me and you, no spotlight on

난 내내 여기 있었어 그것이 나와 네게 올 때, 스포트라이트 없이 

‘Cause you always think you can do better, better, better

왜냐면 넌 언제나 생각했지 네가 더 잘할 수 있다고, 더, 더


[Chorus]

But will you call me when I’m famous?

하지만 넌 내가 유명해질 때 날 부를거야?

When I’m famous

내가 유명해질 때

Would you call my name?

네가 내 이름을 불러주겠어?

Will you call me when I’m famous?

내가 유명해질 때 날 부를거야?

When I’m famous

내가 유명해질 때

Will you call my name?

넌 내 이름을 부를거야?

When I’m famous

내가 유명해질 때 


[Bridge]

If I told you honestly

만약 내가 네게 사실대로 말하면

Honestly, I don’t believe

솔직히, 난 믿을 수 없어

You would take the diamond rings

네가 다이아몬드 반지를 갖고 있을런지

things that only fade overnight

그건 단 하룻밤만에 사라져

I would rather you and me living on another dream

차라리 너와 나는 또 다른 꿈 속에서 살아가려 했지

Make it a new reality, and hopefully

새로운 현실을 만들어, 그리고 희망을 가지고


[Chorus]

You won’t only call me when I’m famous?

넌 오직 내 이름만 불러줄래 내가 유명해질 때?

When I’m famous

내가 유명해질 때

Would you call my name?

네가 내 이름을 불러주겠어?

Will you call me when I’m famous?

넌 내 이름을 부를거야 내가 유명해지면?

When I’m famous

내가 유명해질 때

Will you call my name?

네가 내 이름을 부를거야?


[Outro]

Will you call me? Will you call me? Will you call me?

넌 내 이름을 부를거야? 넌 내 이름을 부를거야? 넌 내 이름을 부를거야? 

Call my name

내 이름을 불러

Will you call me? Will you call me? Will you call me?

넌 내 이름을 부를거야? 넌 내 이름을 부를거야? 넌 내 이름을 부를거야? 

Call my name

내 이름을 불러 

I really believe in love

난 정말 사랑을 믿어

I really believe in love that won’t die

난 정말 사랑을 믿어 그건 죽지 않아

And it can only get better, better, better

그리고 그건 오직 나아질 수 있어, 더, 더

When I’m famous

내가 유명해질 때


012

Nathan Sykes - Famous 가사 해석 듣기 뮤비