본문 바로가기

MUSIC

Lindsey Stirling - I Wonder As I Wander 가사 해석 린지 스털링 lyrics

Lindsey Stirling - I Wonder As I Wander 가사 해석 린지 스털링 듣기 뮤비



I Wonder As I Wander


[Intro]

I wonder as I wander out under the sky

나는 하늘 아래를 떠돌며 궁금해해

How Jesus, my savior, did come for to die

어떻게 예수, 나의 구원자가, 죽기 위해 왔는지

For poor on'ry people like you and like I

너와 나 같은 불쌍한 성질 고약한 사람들을 위해

I wonder as I wander out under the sky

나는 하늘 아래를 떠돌며 궁금해해


[Outro]

I wonder as I wander out under the sky

나는 하늘 아래를 떠돌며 궁금해해

How Jesus, my savior, did come for to die

어떻게 예수, 나의 구원자가, 죽기 위해 왔는지

For poor on'ry people like you and like I

너와 나 같은 불쌍한 성질 고약한 사람들을 위해

I wonder as I wander out under the sky

나는 하늘 아래를 떠돌며 궁금해해


Lindsey Stirling 린지스털링 노래




Lindsey Stirling - I Wonder As I Wander 가사해석 린지스털링 lyrics 歌詞和訳 뜻