본문 바로가기

MUSIC

Ruel - Don't Tell Me 가사 해석 루엘 번역 돈텔미

Ruel - Don't Tell Me 가사 해석 루엘 번역 돈텔미



Don't Tell Me


Save your breath, my brother, it's not going in

잠자코 있어, 나의 형제, 그건 좋지 않아

I'm not your disciple, I choose how I sin

난 너의 제자가 아니야, 내 죄가 무엇인가는 내가 선택해

I've got a distant memory of previous lives

난 이전의 삶에 대한 먼 기억을 갖고 있어

So don't say I'm not ready, back off with those knives

그러니 난 준비가 안 됐다고 말하지 마, 그 칼 치워


You don't know me like you used to

네가 그랬듯 너는 나를 몰라

You can leave, but I refuse to

넌 떠날 수 있어, 하지만 나는 거부해

You can tell me that I'm crazy

넌 내가 미쳤다고 말할 수 있어

But I won't stop and this won't make me

하지만 난 멈추지 않을 테고 이것은 나를 막지 못 해


Ooo—who—ooo—oo—who

Oh—o—oh, don't tell me I'm not ready

내가 준비되지 않았다고 내게 말하지 마

Ooo—who—ooo—oo—who

Oh—o—oh, don't tell me I'm not ready

내가 준비되지 않았다고 내게 말하지 마

For love, for love

사랑이, 사랑이



I don't feel connected to all of your lies

네 모든 거짓말에 일관성이 느껴지지 않아

But you can do a kindness and look me in the eyes

하지만 넌 친절을 베풀고 나를 바라볼 수 있어

My soul's resurrected, yeah, it's been there before

내 영혼은 부활했어, 그래, 예전에 거기 있었지

So don’t say I’m not ready till I fall on my sword

그러니까 내가 자살이라도 하기 전엔 준비가 안 됐다는 말은 하지 마


You don't know me like you used to

네가 그랬듯 너는 나를 몰라

You can leave, but I refuse to

넌 떠날 수 있어, 하지만 나는 거부해

You can tell me that I'm crazy

넌 내가 미쳤다고 말할 수 있어

But I won't stop and this won't make me

하지만 난 멈추지 않을 테고 이것은 나를 막지 못 해


Ooo—who—ooo—oo—who

Oh—o—oh, don't tell me I'm not ready

내가 준비되지 않았다고 내게 말하지 마

Ooo—who—ooo—oo—who

Oh—o—oh, don't tell me I'm not ready

내가 준비되지 않았다고 내게 말하지 마

For love, for love

사랑이, 사랑이



The course that you have set for me, the shadows you cast over me

네가 내게 준 정해진 방향, 네가 내 위로 던지는 그림자

The road is getting hard to see, but I'm gonna make it through

길은 점점 보기 힘들어져, 하지만 난 지나가고 말거야

Horizons that are outta sight, lost behind the fading light

시야를 벗어나는 지평선, 희미해지는 빛을 놓치고 길을 잃네

I'm ready for what's coming, and they best be ready too

난 앞으로 나아갈 준비가 되어 있어, 그리고 그들도 준비돼 있어


Ooo—who—ooo—oo—who

Oh—o—oh, don't tell me I'm not ready for love

내가 사랑할 준비가 안 됐다고 말하지 마

Ooo—who—ooo—oo—who (for love, for love)

Oh—o—oh, don't tell me I'm not ready for love

내가 사랑할 준비가 안 됐다고 말하지 마

Ooo—who—ooo—oo—who

Oh—o—oh, don't tell me I'm not ready

내가 준비되지 않았다고 말하지 마

Ooo—who—ooo—oo—who

Oh—o—oh, don't tell me I'm not ready for love

내가 사랑할 준비가 안 됐다고 말하지 마


Ruel 루엘 노래 모음

Younger (2018)

Dazed & Confused (2018)




Ruel - Don't Tell Me Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 루엘 번역 돈 텔 미