본문 바로가기

MUSIC

Justin Bieber - That Should Be Me 가사 해석 저스틴 비버 번역

Justin Bieber - That Should Be Me 가사 해석 저스틴 비버 번역 듣기 뮤비 



That Should Be Me

(ft. Rascal Flatts 래스칼 플래츠)


Everybody's laughing in my mind

모두가 내 마음속에서 웃고 있어

Rumors spreading 'bout this other guy 

이 다른 놈이랑 어울린다는 소문이 퍼져

Do you do what you did when you did with me?

나랑 한 걸 하는 거야?

Does he love you the way I can?

내가 할 수 있는 방식대로 그가 널 사랑하니?

Did you forget all the plans that you made with me?

나랑 한 계획을 전부 잊었어?

'Cause baby I didn't

왜냐면 베이비


[코러스]

That should be me

그건 내가 돼야 해

Holdin' your hand

네 손을 잡는 건

That should be me

내가 돼야 해

Makin' you laugh

널 웃게 하는 건

That should be me

내가 돼야 해

This is so sad

이건 너무 슬퍼

That should be me

내가 되어야 해

That should be me

내가 되어야 해

That should be me

내가 되어야 해

Feelin' your kiss

너의 키스를 느끼는 건

That should be me

내가 돼야 해

Buyin' you gifts

네 선물을 사는 건 

This is so wrong

이건 아주 잘못됐어

I can't go on

난 떠날 수 없어

'Til you believe that

네가 믿을 때까지

That should be me

그건 내가 되어야 한다는 걸


That should be me

그건 내가 되어야 해



You said you needed a little time

넌 시간이 좀 필요했다고 말했지

For my mistakes

내가 실수하도록

It's funny how you use that time

네가 그 시간을 사용한 방법이 재밌네

To have me replaced

날 대체하는 데에


Did you think that I wouldn't see you out at the movies?

내가 영화관 밖에서 널 못 봤을 거라 생각했어?

What you doin' to me?

나한테 뭐 하는 거야?

You're takin' him where we used to go

우리가 가던 곳에 그를 데리고 가지

Now if you're tryna break my heart

지금 네가 내 마음을 아프게 하려 한다면

It's working 'cause you know that

네가 그걸 알기에 효과적이지


[코러스]


I need to know, should I fight for love or disarm?

난 알아야 해, 사랑을 위해 싸워야할지 화를 풀어야 할지

It's getting harder to shield this pain in my heart

마음 속 이 고통으로부터 방어하는 게 점점 힘들어져


[코러스]


Holding your hand

네 손을 잡는 건

That should be me

내가 돼야 해

The one making you laugh, oh baby oh

널 웃게 하는 그 사람, 오 베이비 오

That should be me

그건 내가 돼야 해

That should be me

그건 내가 되어야 해

Giving you flowers

네게 꽃들을 주는

That should be me

그것은 내가 되어야 해

Talking for hours

몇 시간 이야기하는

That should be me

그것은 내가 되어야 해

That should be me

그건 내가 돼야 해

That should be me

그것은 내가 되어야 해



Never should've let you go

절대 널 놓쳐선 안돼

I never should've let you go

난 절대 널 놓쳐선 안돼

That should be me

그것은 내가 되어야 해

Never should've let you go

절대 널 놓쳐선 안돼

That should be me

그건 내가 돼야 해

Never should've let you go

절대 널 놓쳐선 안돼

I never should've let you go

난 절대 널 놓쳐선 안돼

That should be me

그건 내가 돼야 해 





Justin Bieber - That Should Be Me Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 번역 듣기 뮤비 저스틴비버 래스칼플래츠