본문 바로가기

MUSIC

비긴어게인OST Tell Me If You Wanna Go Home 가사 해석 Keira Knightley

비긴어게인OST Tell Me If You Wanna Go Home 가사 해석 Keira Knightley 키이라 나이틀리 번역 듣기 뮤비 텔 미 이프 유 워너 고 홈



Tell Me If You Wanna Go Home

(Begin Again Soundtrack) 


Maybe

아마

You don't have to smile so sad

너는 너무 슬퍼하지 않아도 될 거야

Laugh when you're feeling bad

네가 기분이 좋지 않다고 느낀다면 웃어

I promise I won't

나는 그렇지 않겠다고 약속해


Chase you

너를 쫓지 않겠다고

You don't have to dance so blue

너는 너무 우울하게 춤추지 않아도 돼

You don't have to say I do

네가 하겠다고 말하지 않아도 돼

When baby you don't

베이비 그러지 마


Just tell me

그냥 말해

The one thing you never told me

넌 한 가지를 나에게 말한 적 없어

Then let go of me

그럼 나를 보내줘

Hell just throw me

지옥에 그냥 날 던져


Maybe if you wanna go home

혹시 만약 네가 집에 가고 싶다면

Tell me if I'm back on my own

말해줘 만약 나 혼자 돌아가야 한다면

Giving back a heart that's on loan

빌려준 마음을 돌려줘

Just tell me if you wanna go home

그냥 말해줘 만약 네가 집에 가고 싶다면



Oh maybe

오 아마

You don't have to kill so kind

너는 그렇게 친절하게 끝낼 필요 없을 거야

Pretend to ease my mind

내 마음을 편하게 해주려는 척

When baby you won't

베이비 너는 하지 않을 거야


Oh sugar

오 슈가

You don't have to be so sweet

너는 그렇게 달콤하지 않아도 돼

I know who you're going to meet

네가 만날 사람이 누구인지 알아

Don't say that I don't

모른다고 말하지 마


So maybe

그러니까 아마

I won't let your memory haunt me

난 네 기억이 괴롭히지 않게 할 거야

I'll be sleepwalking

나는 몽유병이 될 거야

With the lonely

외로움과


If you're taking me home

네가 나를 집으로 데려다준다면

Tell me if I'm back on my own

말해줘 만약 나 혼자 돌아가야 한다면

Giving back a heart that's on loan

빌려준 마음을 돌려줘

Just tell me if you wanna go home

그냥 말해줘 만약 네가 집에 가고 싶다면


Tell me if you wanna go home

말해줘 만약 네가 집에 가고 싶다면

Cause I'm just not sure

왜냐면 난 잘 모르니까

Tell me if I'm back on my own

말해줘 만약 나 혼자 돌아가야 한다면

How to get back there

어떻게 거기 돌아가야 하는지

Giving back a heart that's on loan

빌려준 마음을 돌려줘

And I just can't bear

그리고 난 단지 참을 수 없어

Tell me if you wanna go home

말해줘 만약 네가 집에 가고 싶다면

If you're not there

만약 네가 거기에 없다면



Ooh ooh ooh ooh

Baby


If you're taking me home

네가 나를 집으로 데려다준다면

Tell me if I'm back on my own

말해줘 만약 나 혼자 돌아가야 한다면

Giving back a heart that's on loan

빌려준 마음을 돌려줘

Tell me if you wanna go

말해줘 네가 나를 집으로 데려다준다면

Wanna go, wanna go, wanna go, wanna

가고 싶다면, 가고 싶다면, 가고 싶다면, 싶다면


Cause I'm just not sure

왜냐면 난 잘 모르니까

How to get back there

어떻게 거기 돌아가야 하는지

And I just can't bear

그리고 난 단지 참을 수 없어

If you're not there

만약 네가 거기에 없다면


Tell me if you wanna go home

말해줘 만약 네가 집에 가고 싶다면

Cause I'm just not sure

왜냐면 난 잘 모르니까

Tell me if I'm back on my own

말해줘 만약 나 혼자 돌아가야 한다면

How to get back there

어떻게 거기 돌아가야 하는지

Giving back a heart that's on loan

빌려준 마음을 돌려줘

And I just can't bear

그리고 난 단지 참을 수 없어

Tell me if you wanna go home

말해줘 만약 네가 집에 가고 싶다면

Wanna go, wanna go, wanna go, wanna

가고 싶다면, 가고 싶다면, 가고 싶다면, 싶다면


Wanna go, wanna

Wanna go, wanna






비긴어게인OST Tell Me If You Wanna Go Home 가사 해석 Keira Knightley 키이라나이틀리 번역 듣기 뮤비 이프워너