본문 바로가기

MUSIC/OLD POP

Don't Know Why 가사 해석 노라 존스 Norah Jones 듣기 뮤비

Don't Know Why 가사 해석 노라 존스 Norah Jones 듣기 뮤비



Don't Know Why


I waited 'til I saw the sun

난 태양을 볼 때까지 기다렸어

I don't know why I didn't come

왜 내가 가지 않았는지 모르겠어

I left you by the house of fun

난 즐거움의 집으로부터 너를 떠났어

I don't know why I didn't come

왜 내가 가지 않았는지 모르겠어

I don't know why I didn't come

왜 내가 가지 않았는지 모르겠어


When I saw the break of day 

동이 틀 무렵을 봤을 때

I wished that I could fly away

난 멀리 날아가기를 바랐어

Instead of kneeling in the sand

모래 속에 무릎꿇는 대신 

Catching teardrops in my hand

내 손 안에 눈물 방울을 잡고 있어


My heart is drenched in wine

내 가슴은 와인에 흠뻑 젖어있어

But you'll be on my mind

하지만 넌 내 마음에 있을거야

Forever

영원히



Out across the endless sea

끝없는 바다 건너편에

I would die in ecstasy

난 황홀경 속에서 죽을거야

But I'll be a bag of bones

하지만 난 해골이 되겠지

Driving down the road alone

혼자 길을 운전하네


My heart is drenched in wine

내 가슴은 와인에 흠뻑 젖어있어

But you'll be on my mind

하지만 넌 내 마음에 있을거야

Forever

영원히


Something has to make you run

뭔가 너를 달리게 해야 해

I don't know why I didn't come

왜 내가 가지 않았는지 모르겠어

I feel as empty as a drum

난 드럼통처럼 빈 느낌이야

I don't know why I didn't come

왜 내가 가지 않았는지 모르겠어

I don't know why I didn't come

왜 내가 가지 않았는지 모르겠어

I don't know why I didn't come

왜 내가 가지 않았는지 모르겠어



Don't Know Why 가사 해석 노라 존스 Norah Jones 듣기 뮤비 lyrics 歌詞和訳