본문 바로가기

MUSIC

Ansel Elgort - All I Think About Is You 가사 해석 안셀 엘고트 듣기

Ansel Elgort - All I Think About Is You 가사 해석 안셀 엘고트 듣기 



All I Think About Is You 


I'm supposed to be happy and free

난 행복하고 자유롭다고 생각했어

Everyone is talking to me

모두가 나와 이야기하고 있어

Most of the nights, I lay on my phone, watching the world

밤의 대부분, 난 내 전화기 위에 누워있어, 세상을 바라보며

My golden throne, darkest of days

나의 황금 왕좌, 암울한 나날

You feel miles away, surrounded by fame

넌 수 마일 떨어져 있다고 느껴, 명성에 둘러싸여


Once I was with you

일단 내가 너와 함께였을 때

No money, no issue

돈이 없어도, 문제없어

We laughed even when we were down

우린 다운됐을 때조차 웃었어

I made my mistakes

난 실수를 저질렀어

That I paid for in heartache

그건 내 심적 고통으로 지불했지

Now I don't know what to do

이제 난 어떻게 해야 할지 모르겠어

'Cause all I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서니까

'Cause all I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서니까

All I think about is

내가 생각하는 전부는



Hardly awake

거의 잠을 못 잤어

Trying to break the weight on my chest, this is my fate

내 가슴 위의 무게를 없애려고, 이건 내 운명이야

Nobody knows the sadness I hold

아무도 몰라 내가 숨긴 슬픔을

Nobody sees what's about to unfold

아무도 볼 수 없어 무엇이 펼쳐질지

I want to see looking at me

나는 나를 보고 싶어

'Cause I still believe

난 아직 믿으니까 


Once I was with you

일단 내가 너와 함께였을 때

No money, no issue

돈이 없어도, 문제없어

We laughed even when we were down

우린 다운됐을 때조차 웃었어

I made my mistakes

난 실수를 저질렀어

That I paid for in heartache

그건 내 심적 고통으로 지불했지

Now I don't know what to do

이제 난 어떻게 해야 할지 모르겠어

'Cause all I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서니까

'Cause all I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서니까

All I think about is

내가 생각하는 전부는



At night I think

밤에 나는 생각해

What was the missing link

잃어버린 관계는 무엇일까

The more I ponder

더 나는 숙고하지

It just gets harder

그건 그저 더 어렵게 해

My mind is on the brink

내 마음은 벼랑 위에 있어

I wish you would answer my calls

네가 내 전화에 답해줬으면 해

I know you don't want to hear me at all

네가 내 말을 전혀 듣고 싶어 하지 않는단 걸 알아

But I just can't help myself

하지만 난 그저 나 자신을 도울 수 없어

There's no one else trapped in a cell

거기 다른 사람은 아무도 감방에 들어가 있지 않아

'Cause all I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서니까

And I don't know what to do

그리고 난 무엇을 해야 할지 모르겠어


'Cause all I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서니까

'Cause all I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서니까

All I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서야

'Cause all I think about is you

내가 생각하는 전부는 너에 대해서니까

And I don't know what to do

그리고 난 무엇을 해야 할지 모르겠어

'Cause all I think about is

내가 생각하는 전부는 


Ansel Elgort 안셀 엘고트의 다른 노래

Thief (2017)


Ansel Elgort - All I Think About Is You 가사 해석 안셀 엘고트 듣기 lyrics 歌詞和訳

012345