본문 바로가기

MUSIC

Kodaline - Brother 가사 해석 코다라인 듣기 뮤비

Kodaline - Brother 가사 해석 코다라인 듣기 뮤비



Brother


When we were young

우리가 어렸을 때

We were the ones

우린 하나였어

The kings and queens

왕과 여왕

Oh yeah we ruled the world

오 예 우리는 세상을 다스렸지

We smoked cigarettes

우리는 담배피웠어

Man no regrets

남자는 후회하지 않아

Wish I could relive

다시 체험할 수 있기를 소원해

Every single word

모든 단어


We've taken different paths and traveled different roads

우린 다른 길을 택하고 다른 길을 여행했어

I know we'll always end up on the same one when we're old

난 알아 우리가 늙으면 언제나 종국엔 같은 사람이 될거야

And when you're in the trenches and you're under fire I will cover you

그리고 네가 참호에 있고 네 위에 화염이 있을 때 난 너를 지킬거야


If I was dying on my knees

만약 네가 내 무릎 위에서 죽어간다면

You would be the one to rescue me

너를 구할 한사람은 내가 될거야

And if you were drowned at sea

그리고 네가 바다에 빠진다면

I'd give you my lungs so you could breathe

나의 폐를 네게 줘서 넌 호흡할 수 있어


I've got you brother

내가 있어 형제

I've got you brother

내가 있어 형제

I've got you brother

내가 있어 형제

I've got you brother

내가 있어 형제



Oh brother, we go deeper than the ink

오 형제, 우린 잉크보다 깊어

Beneath the skin of our tattoos

우리 문신의 피부 아래

Though we don't share the same blood

우린 같은 피를 나누진 않았지만

You're my brother and I love you, that's the truth

너는 나의 형제고 난 널 사랑해, 그건 진실이야


We're living different lives, heaven only knows

우린 다른 삶을 살고 있어, 천국만이 알아

If we'll make it back with all our fingers and our toes

만약 우리 손가락들과 발가락들을 가지고 다시 돌아간다면

5 years, 20 years come back, we'll always be the same

5년, 20년 돌아가도, 우리는 언제나 같을거야


If I was dying on my knees

만약 네가 내 무릎 위에서 죽어간다면

You would be the one to rescue me

너를 구할 한사람은 내가 될거야

And if you were drowned at sea

그리고 네가 바다에 빠진다면

I'd give you my lungs so you could breathe

나의 폐를 네게 줘서 넌 호흡할 수 있어


I've got you brother

내가 있어 형제

I've got you brother

내가 있어 형제



And if we hit on troubled water

그리고 우리가 거친 물살에 맞아도

I'll be the one to keep you warm and safe

난 너를 따뜻하고 안전하게 지키는 사람으로 있을거야

And we'll be carrying each other

그리고 우리는 서로 보살펴주고 있을거야

Until we say goodbye on our dying day

우리가 죽어가는 날 작별 인사할 때까지


Because I've got you brother

내가 있으니까 형제

I've got you brother

내가 있어 형제

I've got you brother

내가 있어 형제

I've got you brother

내가 있어 형제


If I was dying on my knees

만약 네가 내 무릎 위에서 죽어간다면

You would be the one to rescue me

너를 구할 한사람은 내가 될거야

And if you were drowned at sea

그리고 네가 바다에 빠진다면

I'd give you my lungs so you could breathe

나의 폐를 네게 줘서 넌 호흡할 수 있어


Oh oh oh, oh oh, oh oh

오 오 오, 오 오, 오 오

Oh oh oh oh oh, oh oh, oh oh

오 오 오, 오 오, 오 오, 오오

Oh oh oh, oh oh, oh oh

오 오 오, 오 오, 오 오

Oh oh oh oh oh, oh oh, oh oh

오 오 오, 오 오, 오 오, 오 오


I've got you brother

내가 있어 형제

I've got you brother

내가 있어 형제


Kodaline - Brother 가사 해석 코다라인 듣기 뮤비 lyrics 歌詞和訳

012