MUSIC

Christina Aguilera - Reflection (2020) 가사 해석 번역 크리스티나 아길레라 뮬란 OST 리플렉션 뜻 Lyrics

starlucky 2020. 9. 20. 19:05

Christina Aguilera - Reflection (2020) 가사 해석 번역 크리스티나 아길레라 뮬란 OST 리플렉션 뜻 Lyrics



Reflection (2020)

(from "Mulan" soundtrack 뮬란OST)

Look at me
날 봐
You may think you see
넌 네가 본다고 생각할지도 몰라
Who I really am
내가 누군지
But you'll never know me
하지만 넌 절대 날 모를 거야
Every day
매일
It's as if I play a part
난 연극하는 것 같아
Now I see
이제 난 봐
If I wear a mask
내가 가면을 쓴다면
I can fool the world
난 세상을 속일 수 있어
But I cannot fool my heart
하지만 난 내 마음은 속일 수 없어

Who is that girl I see
내가 보는 그 소녀는 누구지?
Staring straight back at me?
나를 똑바로 응시하는
When will my reflection show
언제 내가 비친 모습을 보여줄까?
Who I am inside?
내면의 나를

I am now
나는 지금
In a world where I
내가 있는 세상에서
Have to hide my heart
내 마음과
And what I believe in
내가 믿는 것을 숨겨야해
But somehow
하지만 어떻게든
I will show the world
세상에 보여줄 거야
What's inside my heart
내 마음 속에 있는 것을
And be loved for who I am, woah
그래서 있는 그대로의 나로서 사랑받을 거야



Who is that girl I see
내가 보는 그 소녀는 누구지?
Staring straight back at me?
나를 똑바로 응시하는
Why is my reflection
왜 내 반영은
Someone I don't know?
내가 모르는 사람이지?
Must I pretend that I am
난 속여야 돼?
Someone else for all time?
항상 다른 사람으로
When will my reflection show
언제 내 비친 모습을 보여줄까?
Who I am inside?
내면의 나를

There's a heart that must be
마음이 있어
Free to fly
자유롭게 날고자 하는
That burns with a need to know
그건 알 필요가 있는 타오름이야
The reason why
그 이유를

Why must we all conceal
왜 우리 모두 숨겨야 하는 거야?
What we think, how we feel?
우리가 생각하는 것, 어떻게 느끼는지를
Must there be a secret me
내게 비밀이 있어야 해?
I'm forced to hide?
내가 어쩔 수 없이 숨어야 하는
I won't pretend that I'm
난 가장하지 않을 거야
Someone else for all time
항상 다른 사람인 척
When will my reflection show
언제 내 비친 모습을 보여줄까?
Who I am inside?
내면의 나를

When will my reflection show
언제 내 비친 모습을 보여줄까?
Who I am inside?
내면의 나를