MUSIC

Disclosure, Kehlani, Syd - Birthday 가사 해석 디스클로저 켈라니 시드 번역 버스데이 듣기 뮤비 뜻 lyrics

starlucky 2020. 9. 1. 21:56

Disclosure, Kehlani, Syd - Birthday 가사 해석 디스클로저 켈라니 시드 번역 버스데이 듣기 뮤비 뜻 lyrics


Birthday


Oh babe, oh babe
You've been on my mind
넌 내 마음에 있어왔어
Just an old flame, old flame
하나의 오래된 불꽃
I left you behind
난 널 내버려뒀어
But, oh, if it were any other day
하지만 그게 다른 어떤 날이었다면
Maybe you'd want me to stay away
넌 내게 거리를 두길 원할지 몰라
I'm just wonderin' what you would say
난 그냥 네가 뭐라 말할지 궁금해
Or would it be a big mistake?
아니면 그건 큰 실수일까?

Can I call you on your birthday?
네 생일에 내가 전화해도 될까?
Just to make sure that you're okay
그냥 네가 괜찮은지 확인하려고
Would you prefer it if I'd go ghost?
넌 내가 전화 안 하길 원할까?
And let you go your own way
그래서 너 자신의 길을 가도록 해주면
Can I call you on your birthday?
네 생일에 내가 전화해도 될까?
Just to make sure that you're okay
그냥 네가 괜찮은지 확인하려고
Got the number to your old phone
네 옛날 전화번호가 있어
But is it working?
하지만 연락될까?



Yeah
그래
I ain't even callin' for no reconciliation
난 화해는 요구도 안 해
I just want to tap in and see how you been
그냥 눌러서 네가 어떻게 지냈나 보길 원해
I've waited for an adequate amount of time
난 충분한 시간을 기다렸어
To give us both some space
우리 둘에게 약간의 공간을 주기 위한
I think it's been good for us to stay up out of the way
난 우리가 방해 안 되는 게 좋았다고 생각했나봐
But it can't hurt to check up on an ex, not to flex
하지만 전애인을 확인하는 건 상처가 되지 않아, 자랑하는 것도 아니고
But to put the hurt to rest, put maturity to the test
하지만 상처는 가라 앉히고, 성숙함을 시험하는 거야
So I'm callin' to say "Are you okay?" on your special day
그러니까 난 전화해서 "잘 지내?"라고 네 특별한 날에 말할 거야

Can I call you on your birthday?
네 생일에 내가 전화해도 될까?
Just to make sure that you're okay
그냥 네가 괜찮은지 확인하려고
Would you prefer it if I'd go ghost?
넌 내가 전화 안 하길 원할까?
And let you go your own way
그래서 너 자신의 길을 가도록 해주면
Can I call you on your birthday?
네 생일에 내가 전화해도 될까?
Just to make sure that you're okay
그냥 네가 괜찮은지 확인하려고
Got the number to your old phone
네 옛날 전화번호가 있어
But is it working?
하지만 연락될까?

If I called you on your birthday?
내가 네 생일에 전화했다면?
Would it be worth it?
그만한 가치가 있을까?
Should I call you on your birthday?
네 생일에 전화해야할까?

Can I call you on your birthday?
네 생일에 내가 전화해도 될까?
Just to make sure that you're okay
그냥 네가 괜찮은지 확인하려고
Would you prefer it if I'd go ghost?
넌 내가 전화 안 하길 원할까?
And let you go your own way
그래서 너 자신의 길을 가도록 해주면
Can I call you on your birthday?
네 생일에 내가 전화해도 될까?
Just to make sure that you're okay
그냥 네가 괜찮은지 확인하려고
Got the number to your old phone
네 옛날 전화번호가 있어
But is it working?
하지만 연락될까?

But is it working?
하지만 연락될까?
Emotion aside
감정은 제쳐두고
Emotion aside
Emotion aside
Emotion aside