본문 바로가기

MUSIC

Matt Corby - All Fired Up 가사 해석 듣기 Lyrics

Matt Corby - All Fired Up 가사 해석 듣기 Lyrics



All Fired Up


We could try

우리는 시도할 수 있었어

To put out a light that's been on so long

너무 오래된 불을 끄는 것을

I never missed you until I know I won't be coming home

내가 집에 오지 않으리라는 것을 알기 전까지 너를 그리워한 적 없어

But I'm always coming home

하지만 난 언제나 집으로 돌아와


Cause when you fall I fall

네가 무너질 때 내가 무너지고

When you break I break

네가 부서지면 내가 부서지니까

You got me all fired up

넌 내가 열광하게 했어

I got my hands tied up

난 내 양손을 묶었어

I wanna know what gets you all fired up

난 너를 열광하게 하는 게 무엇인지 알고 싶어

Got me all fired up

내가 열광하게 했어


We could drive

우리는 드라이브 할 수 있었어

So far out of the smoke that we've been breathing for so long

그럼 우리가 너무 오래 들이마셔온 연기에서 멀리 벗어나는데 

I never miss you until I know you won't be coming home

네가 집에 오지 않으리라는 것을 알기 전까지 너를 그리워한 적 없어

So tell me that you're coming home

그러니까 집으로 돌아오겠다고 말해줘


You got me all fired up

넌 내가 열광하게 했어

I got my hands tied up

난 내 양손을 묶었어

I wanna know what gets you all fired up

난 너를 열광하게 하는 게 무엇인지 알고 싶어


Try a little harder

조금만 더 힘내서 노력해봐

You can't let it destroy you

너는 네가 파괴되도록 내버려 둘 수 없어

Don't regret the things that made you strong

너를 강하게 만든 일들을 애석해하지 마


You got me all fired up

넌 내가 열광하게 했어

I got my hands tied up

난 내 양손을 묶었어

I wanna know what gets you all fired up

난 너를 열광하게 하는 게 무엇인지 알고 싶어

I wanna know what gets you all fired up

난 너를 열광하게 하는 게 무엇인지 알고 싶어

Cause when you fall I fall

네가 무너질 때 내가 무너지고

When you break I break

네가 부서지면 내가 부서지니까

When you crawl I crawl

네가 서행하면 나는 서행해

When you hurt I hurt

네가 아프면 나는 아파





Matt Corby - All Fired Up 가사해석 Lyrics 歌詞和訳 뜻