본문 바로가기

MUSIC

Jason Aldean - You Make It Easy 가사 해석 제이슨 알딘

Jason Aldean - You Make It Easy 가사 해석 제이슨 알딘 번역 듣기 유 메이크 잇 이지 



You Make It Easy


Like a rainy Sunday morning makes me want to stay in bed

비 오는 날 일요일 아침처럼 침대에 계속 있고 싶게 만들어 

Twisted up all day long

온종일 뒹굴뒹굴했어

You're my inspiration, girl

넌 나의 영감이야, 걸

You take me places, put the words right into these songs

넌 나를 데려가고, 이 노래에 맞는 단어를 넣지


Stealing kisses under cover, babe

비밀리에 키스하네, 베이베

See forever when I see your face

네 얼굴을 볼 때 영원이 보여

And I swear God made you for me

그리고 난 맹새해 신이 나를 위해 너를 만들었다고 


You make it easy loving up on you

너는 너를 쉽게 사랑하게 만들어

Make it easy with every little thing you do

네가 하는 모든 작은 일이 쉽게 만들지

You're my sunshine in the darkest days

넌 가장 어두운 나날에 나의 햇살이야

My better half, my saving grace

나의 반려, 나의 한 가지 장점

You make me who I wanna be

넌 내가 되고픈 나를 만들지

You make it easy

넌 그것을 쉽게 만들어



You took all my rough around the edges

넌 나의 조잡함을 전부 받아줬어

Never let it ruffle up your feathers, angel

절대 화내지 않지, 천사

Yeah I'm down for life, you got me wrapped around your finger

그래 난 평생, 네 손 안에 있어

And I like it just in case you can't tell

그리고 네가 말로 표현할 수 없을 정도의 사랑 속에 있을 때가 난 좋아


You make it easy loving up on you

너는 너를 쉽게 사랑하게 만들어

Make it easy with every little thing you do

네가 하는 모든 작은 일이 쉽게 만들지

You're my sunshine in the darkest days

넌 가장 어두운 나날에 나의 햇살이야

My better half, my saving grace

나의 반려, 나의 한 가지 장점

You make me who I wanna be

넌 내가 되고픈 나를 만들지

You make it easy

넌 그것을 쉽게 만들어


Stealing kisses under cover, babe

비밀리에 키스하네, 베이베

See forever when I see your face

네 얼굴을 볼 때 영원이 보여

And I swear God made you for me

그리고 난 맹세해 신이 나를 위해 너를 만들었다고 


You make it easy loving up on you

너는 너를 쉽게 사랑하게 만들어

Make it easy with every little thing you do

네가 하는 모든 작은 일이 쉽게 만들지

You're my sunshine in the darkest days

넌 가장 어두운 나날에 나의 햇살이야

My better half, my saving grace

나의 반려, 나의 한 가지 장점

You make me who I wanna be

넌 내가 되고픈 나를 만들지

You make it easy

넌 그것을 쉽게 만들어

You make it easy

넌 그것을 쉽게 만들어





Jason Aldean - You Make It Easy 가사해석 제이슨알딘 번역 듣기 유메이크이지 Lyrics 歌詞和訳