본문 바로가기

MUSIC

Mike Perry - The Ocean 가사 해석 마이크 페리 더 오션 듣기 뮤비

Mike Perry - The Ocean 가사 해석 마이크 페리 더 오션 듣기 뮤비 lyrics



The Ocean

(feat. Shy Martin)


You can be my guiding light

넌 나를 안내하는 빛이 될 수 있어

Keep me, company in the night

날 지켜줘, 밤에 함께 있는 사람

That's all I need, all I want

그것이 내가 필요한 모든 것, 내가 원하는 모든 것은

Is for you to stay a little longer now

네가 좀 더 오래 머물러줬으면 하는 거야

With arms around me, like a border

나에게 두 팔을 둘러줘, 가장자리처럼

Like the air I breathe, I let you in

내가 숨 쉬는 공기처럼, 너를 들일께

Keep me warm underneath my skin

내 피부 아래를 따뜻하게 해줘

Cause I'm

왜냐면 난


Giving in to your touch

네 손길을 받아들이니까

I can never get enough

난 결코 만족할 수 없어

Diving deep into my ocean

내 바다 깊은 곳으로 뛰어들어

Ocean

바다

Ocean

바다

Ocean

바다



You can be my safety zone

넌 나의 안전지대가 될 수 있어

Somewhere I can go when I feel alone

내가 혼자라고 느낄 때 난 어딘가로 갈 수 있어

That's all I need, all I want

그것이 내가 필요한 모든 것, 내가 원하는 모든 것은

Is to stay a little longer now

지금 좀 더 오래 머물러줘

Arms around me like a border

나에게 두 팔을 둘러줘, 가장자리처럼

Like an endless stream

끝없는 흐름처럼

You take me in

넌 나를 데려가

To a place that I've never been

내가 본 적 없는 장소로

Now I'm

지금 난


Giving in to your touch

네 손길을 받아들이고 있어

I can never get enough

난 결코 만족할 수 없어

Diving deep into my ocean

내 바다 깊은 곳으로 뛰어들어

Ocean

바다

Ocean

바다

Ocean

바다





Mike Perry - The Ocean 가사 해석 마이크페리 듣기 뮤비 lyrics 歌詞和訳