본문 바로가기

MUSIC/OLD POP

탑건 OST - Take My Breath Away 가사 해석 베를린 Berlin

탑건 OST - Take My Breath Away 가사 해석 베를린 Berlin 듣기 뮤비



Take My Breath Away


Watching every motion

모든 동작을 지켜보고 있어

In my foolish lover's game

나의 바보같은 사랑 게임 속에서

On this endless ocean

이 끝없는 바다 위

Finally lovers know no shame

마침내 연인들은 애석함이 없음을 알아


Turning and returning

돌고 돌아오네

To some secret place inside

내부의 어떤 비밀 장소에

Watching in slow motion

슬로우 모션 속에서 지켜보고 있어

As you turn around and say

당신이 몸을 돌려 말하는 것을


Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어

Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어


Watching I keep waiting

난 계속 기다리며 지켜보고 있어

Still anticipating love

여전히 사랑을 기대하지

Never hesitating

결코 망설이지마

To become the fated ones

운명의 사람이 되기 위해


Turning and returning

돌고 돌아오네

To some secret place to find

내부의 어떤 비밀 장소에

Watching in slow motion

슬로우 모션 속에서 지켜보고 있어

As you turn around and say

당신이 몸을 돌려 말하는 것을

My love

나의 사랑


Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어



Through the hourglass I saw you

모래시계를 통해 당신을 봤어

In time you slipped away

시간 속에 당신을 놓쳤지

When the mirror crashed I called you

거울이 부서졌을 때 당신을 불렀어

And turned to hear you say

그리고 몸을 돌려 당신이 말하는 것을 들어

If only for today

만약 오늘뿐이라해도

I am unafraid

나는 두렵지 않아


Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어

Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어


Watching every motion

모든 동작을 지켜보고 있어

In my foolish lover's game

나의 바보같은 사랑 게임 속에서

Haunted by the notion

생각에 사로잡혔어

Somewhere there's a love in flames

어딘가 거기에는 불타는 사랑이 있을 거라는


On this endless ocean

이 끝없는 바다 위

Finally lovers know no shame

마침내 연인들은 애석함이 없음을 알아


Turning and returning

돌고 돌아오네

To some secret place inside

내부의 어떤 비밀 장소에

Watching in slow motion

슬로우 모션 속에서 지켜보고 있어

As you turn around and say

당신이 몸을 돌려 말하는 것을


Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어

My love

나의 사랑

Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어

My love

나의 사랑

Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어

My love

나의 사랑

Take my breath away

나는 숨쉬는 것도 잊어

My love

나의 사랑




탑건 OST - Take My Breath Away 가사 해석 베를린 Berlin lyrics 歌詞和訳