본문 바로가기

MUSIC

City of Stars 가사 해석 듣기 라라랜드OST La La Land

City of Stars 가사 라라랜드OST





City of Stars


[Sebastian's Verse: Ryan Gosling & Emma Stone]

City of stars

별들의 도시

Are you shining just for me?

너는 그저 나를 위해 빛나는가?

City of stars

별들의 도시

There's so much that I can't see

거기 너무 많아 나는 볼 수 없네

Who knows?

누가 알까?

I felt it from the first embrace I shared with you

나는 너와 함께 한 첫번째 포옹에서 그것을 느꼈어

That now our dreams

그건 이제 우리의 꿈들

They've finally come true

그들은 마침내 실현됐어


[Mia's Verse: Emma Stone & Ryan Gosling]

City of stars

별들의 도시

Just one thing everybody wants

모두가 원하는 한가지

There in the bars

바 안에

And through the smokescreen of the crowded restaurants

그리고 붐비는 식당의 연기 사이에 있는 것

It's love

그건 사랑

Yes, all we're looking for is love from someone else

그래, 우리가 찾고 있는 것은 다른 누군가의 사랑이야

A rush

서두르고

A glance

흘깃 보고

A touch

만지고

A dance

춤추는


[Duet: Ryan Gosling & Emma Stone]

A look in somebody's eyes

누군가의 눈 속을 들여다봐

To light up the skies

하늘을 밝히려면

To open the world and send it reeling

세상을 열고 그것을 보내려면

A voice that says, I'll be here

목소리가 말하네, 난 여기 있을거야

And you'll be alright

그리고 너는 괜찮을거야


I don't care if I know

내가 안다면 상관없어

Just where I will go

그저 내가 갈 곳

'Cause all that I need is this crazy feeling

내가 필요한 모든 것은 이 미친 느낌이니까

A rat-tat-tat on my heart

쿵-쿵-쿵 내 가슴에 울려


[Outro: Ryan Gosling & Emma Stone]

Think I want it to stay

나는 그게 머물기를 원한다고 생각해

City of stars

별들의 도시

Are you shining just for me?

너는 그저 나를 위해 빛나는가?

City of stars

별들의 도시

You never shined so brightly

너는 이토록 빛난 적이 없었어


012

City of Stars 가사 해석 듣기 라라랜드OST La La Land